nu vill jag få en massa tips och förslag ifrån er läsare !

ja nu är det så att jag är redigt sugen på att börja piffa upp den här bloggen lite smått, genom att börja blogga om andra saker och inte endast om min vardag all the time. så nu vill jag att ni ska komma med tips och förslag, vad tycker ni vore roligt att läsa i min blogg? vill ni tex att jag ska skriva mycket om mina egna åsikter angående, självkänsla, mobbning osv. att jag har ett nytt tema varje dag? eller vore det kul om jag bloggade lite om mode osv.. ja jag vill höra vad ni tycker helt enkelt ! så komentera gärna. :) jag ska även få till en header och byta design snart så jag börjar nog med detta först då, då allt är på plats !

nu har jag äntligen gjort klart min teknik uppsats ! känns gött att ha den färdig nu med tanke på att den ska lämnas in imorgon. ingen specielt stor uppsats men endå. albin åkte hem vid halv tio tiden, han kom hit vid kvart i nio tiden så det var en liten stund han var här bara. men bättre det än ingenting alls liksom. ville att han skulle få sina presenter osv. med tanke på att han fyller idag ! grattis älskling ♥ han ska upp kl 5 imorgon bitti för han har hockey cup hela helgen där av att han drog hem så tidigt. den lilla stunden han var här hade vi det mysigt iallafall! innan det så var jag på stan med lovisa, mötte upp henne där vid sex tiden. och till våran besvikelse så var dansen inställd, det är ju för typiskt asså. så där stod vi i duggregnet och bara suckade. så vi satte oss i ett trapphus och mumsade i oss choklad och snackade lite skit istället. men lika bra. hade jag gått runt och bärt på min tunga veska och min hjälm helt i onödan då ja. haha men men inte ska man väl klaga inte. men nu så hade jag tänkt komma i säng orkar inte plugga moppe ikväll tar det imorgon istället... godnatt alla fina läsare ♥

dagens outfit;
lackleggins-ginatricot | linne-bikbok | kofta-ginatricot | scarf-hm (syns ej på bilden men det är en leopard scarf)| lila converse-ingen aning faktiskt, finns väl lite var stans som tex stadium


en outfit bild för någon dag sen slänger jag in också;
jeans-bikbok | transparant skjorta-hm | bandeau-monki | solglasögon-ginatricot




Kommentarer
Postat av: ilaf yassin

kan du inte typ berätta om hur du fixar ditt hår?

och vilken shamp och balsam du använder :)



lite konstiga frågor men...ah :d



2011-04-01 @ 21:05:34
URL: http://ilafyassin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du kan skriva mer om mode osv ! :D

2011-04-01 @ 21:16:07
Postat av: Anonym

Hur kan man vara så fin? :) <3

2011-04-01 @ 22:00:35
Postat av: anonym

Vart kan man hitta bilderna från när ni va och bowla?

2011-04-02 @ 00:16:48
Postat av: Anonym

skriv om dina egna åsikter om olika saker varje dag! :) det skulle vara roligt att läsa, jätte fin blogg har du <3

2011-04-02 @ 11:00:58
Postat av: Matilda

mode ;)

2011-04-02 @ 14:28:50
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0