somliga ljus brinner aldrig ut

kanske borde börja fundera på matte provet imorgon som jag inte börjat plugga till ännu..? orkar verkligen inte. men får väl försöka sätta mig med det lilla arbets bladet som jag fick under förra lektionen. på tal om prov så hade jag ett engelska prov i skolan idag, tror väl att det gick rätt så bra. var läs förståelse så vi fick ett tjockt häfte med fem olika texter så fanns det ett visst antal frågor till varje text, så skulle vi helt enkelt göra så långt som vi hann. jag hann med alla fyra texter plus hann svara på en fråga på den sista texten också. vissa av texterna var lite klurigare så det kunde vara svårare att formulera svaren men det gick allt bra det med !

annars så har jag vart med albin hela eftermiddagen och kvällen. skit mysigt ♥ åkte till stan en snabbis för jag var så godis sugen så kände att jag var tvungen att åka ner och köpa en massa, endast 38 :- kg nu på willys så bäst å passa på! fick även köpt med mig en gotte påse till linnda också, för hon orkade inte åka ner själv så det fick bli så. så drog hem till henne en snabbis och lämnade den och tjötade lite med henne osv. sen vidare hem till albin igen. käkade vi lite och kollade tv. men nu så måste jag börja jobba med matten så see ya fellows :D

lite bilder ifrån gårdagen som jag tog ifrån linndas blogg !


haha spana in mitt smile.grovt.










dagens outfit;
jeans-bikbok | linne-bikbok | kofta-ginatricot | halsband-lindex | plus mina gråa uggs
hahaha fast ojoj vad fasen håller mitt ansikte på med egentligen ?! var nog det grovaste jag sätt på länge......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0