tillbaka efter en go helg

shena, nu är jag tillbaka efter en go helg igen ! ska berätta lite kortfattat om helgen:

fredag, ja då var det självklart först skolan som gällde för min del. sen vid sex tiden var det dans träning. skit härligt. efter det drog jag och linnda till willys och köpte chips och sedan vidare upp mot bäve på riock café. träffade man på lite vänner där som man tjötade en del med. det slutade väl runt kvart över tio tiden så då drog jag, linnda och alex till gården på skogslyckan och softade vidare med en massa som var där. så kom vi hem till linnda någon gång senare under kvällen. då softade vi bara framför något avsnitt av O.C. och sen blev det bädden för våran del.

lördag, gick upp med tuppen gjorde vi ja. mötte upp sara vid tågstationen vid tio tiden. sen tog vi tåget mot göteborg som gick 10:09 och åkte därifrån vid 17:49, med andra ord en hel dag i göteborg med mina brudar. det var verkligen hur härligt och roligt som helst. fick med mig lite granna hem som ni kan få se bild på om ni scrollar ner lite. efter vi hade kommit hem från våran sköna dag så åkte jag en snabbis till linnda och hämtade lite grejer och sedan vidare hem. där gjorde jag mig iordning lite och väntade på att nathalie skulle komma. runt halv nio tiden så gick vi ut och mötte upp julia, marika och bellan och så stog vi och väntade på calle, otto, tobbe och jocke, i ja vet inte hur länge egentligen? men tillslut så kom dom så då drog vi in till calle. skit najs kväll endå, först vid ett tiden orkade jag och nathalie dra oss tillbaka hem till mig så vi däckade i sängen direkt när vi kommit till mig kan jag ju säga, med tanke på hur trötta vi var.

söndag, vi vaknade idag av att albin spammade hur många sms som helst "upp å hoppa nu era sömntutor" man bara jo men tjena jag älskar dig också mmmmm. och självklart kunde inte jag somna om efter det, vilket nathalie kunde utan några som helst problem. så då fick jag ligga och pilla på mobilen ett tag istället, men det var helt okej för det fanns några sötnosar jag kunde snacka med iallafall. tillslut fick hon liv i sig, så vi drog ner och käkade lite, jag duschade och så gjorde vi oss iordning lite snabt och åkte hem till nathalie. till slut bestämde vi oss för att dra till hasselbacken för att fota lite. då följde ebba med också. så det blev några bilder iallafall, som ni också ska få se. vart riktigt härligt väder hela helgen, underbart vill jag meddela ! så man får ju passa på menar jag. hoppas detta håller i sig nu bara. annars har vi väl mest chillat hemma hos nathalie fram till en stund sedan då jag åkte hem. måste nämligen packa lite och sen vidare hem till min pappa. albin är där om en 45 min ungefär. så han får mysa med mig ikväll hihi. men nu så måste jag börja greja här så. bye for now ♥

lite bilder från idag bara ( har inga bilder från i lördags kväll, tyvärr jag glömde ju självklart min kamera på sängen hemma) så ni får bilder från göteborg och idag istället. lika bra.
















lite bilder ifrån göteborg i lördags






















shortsdress-bikbok


tröja-monki


nagellack-cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0