before i fall kiss me quick, but make it last


Anonym
om
never regret something that once made you smile:
hur lärde du känna calle? :)

svar; jag träffade honom för första gången i slutet av sommaren/i höstas på en fest hemma hos en av hans polare. men det var först nu i vintras som vi tog upp kontakten via sms, jag skulle egentligen skicka smset till någon annan men så råkade jag skicka fel så det blev till calle så det var väl så vi började lära känna varandra :)

Anonym om
never regret something that once made you smile:
vad har du för storlek på din pippi-tröja? :)

svar; jag har två pippi tröjor. en mörkblå och på den har jag storlek M. sen har jag en vit tröja och på den har jag storlek s tror jag.

Anonym om
never regret something that once made you smile:
hur gammla är dina styvsystrar? :)

svar; moa är 98a med andra ord fyller hon 13 till sommaren. matilda är 95a med andra ord fyller hon 16 nu i vår.


enda sedan jag kommit hem nu ikväll så har jag suttit och pluggat på moppe teorin. måste snart någon dag börja med att besvara alla 290 frågor på datan också...suck orkar inte !! men men det är ett måste för att klara av slutprovet osv. måste även få meddela att lilla jag är hur lycklig som helst fått köpt en så himla fin moppe idag på fribergs ! en peugeot speedfight 3, dock låg den långt utanför min budget men denna ska jag då använda flitigt och vara riktigt rädd om ! röd och svart är den, skit snygg :D ni kommer att få se bild på den så fort som den kommer hem, vilket blir i början av nästa vecka förmodligen. så med andra ord har jag vart och kollat på olika mopeder idag. även suttit en och en halv timma på trafik skolan, min sista teori lektion är nu avklarad, gött. efter det var färdigt vid halv sex tiden så drog jag och linnda oss ner mot cactuz och köpte med oss varsin taco sallad, mums ! dock gymmade vi aldrig ikväll för jag kände att efter jag hade tryckt i mig salladen så orkade jag helt enkelt inte, fick lite ont i magen osv. så då satte vi oss och tjötade lite med dom vi träffade på sedan tog vi bussen hem, minns inte vilket klockslag men det är väl inte så noga egentligen. men nu så hade jag tänkt dra mig mot badrumet och bortsta mina gaddar osv, så godnatt med er allesammans ♥

så här såg jag ut idag, enkelt och stilrent;
jeans-bikbok | linne-bikbok | plus mina lila converse






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0