som en vissen ros i handen

usch känner att jag verkligen behöver plugga på moppe teorin egentligen men orkar verkligen inte... får väl försöka få gjort något vettigt imorgon kanske (?) idag har jag iallalfall gjort en svin svårt tyska prov i skolan. tror dock att det inte är godkänt, tyvärr. usch, hatar verkligen tyska inte alls min starka sida. men men jag gjorde mitt bästa iallfall plus jag tycker inte att min lärares bedömning är okej överhuvudtaget ! och just precis då som jag sitter där och gör mitt prov så ser jag hur snön bara faller ner i mängder utanför fönstret, och det slutade ju inte direkt, utan det har fortsatt till och från nästintill hela dagen. usch jag som trodde att våren var på väg :( men men nästa vecka och förhoppningsvis redan till helgen ska det bli sol! det har jag koll på förstår ni. så kände att mitt klädval inför dagen var helt fel. skinnjackan plus mina höga boots plus ett linne under ! var ju riktigt härligt att GÅ till stan sen då efter skolan...kanske funkade lite bättre för linnda som åtminstone hade lite varmade jacka men med hennes svarta nylonstrumbyxor så det kan ju inte ha vart helt enkelt endå! väl nere i stan satte vi oss inne på donken en stund och tjötade med dom där. sedan tog vi plus sahin och en grabb till bussen till torp. där skulle linnda fixa en grej med sin prao plats på briggen. så nu är det klappat och klart. efter en stund tog vi bussen tillbaka till stan. jag drog hem till nathalie nästan på direkten. vi softade mest och glodde även på filmen "till det som är vackert" en riktigt bra och känslo laddad film ! var jag tvungen att röra mig ner mot kampenhof vid kvart i nio tiden ungefär eftersom jag skulle med en buss därifrån som gick tre minuter över. men nu så ska jag dra och borsta gaddarna så vi hörs mer imorgon. puss ♥

dagens outfit;
jeans-bikbok | linne-bikbok | scarf-h&m | plus mina skor och min jacka som ni ser på bilden under denna.


och så här såg jag ut när jag lämnade hemmet imorse...jo men kände verkligen att det var passande när det var såhääääär mycket snö senare under eftermiddagen. (jeansen ser väldigt gråa ut på bilden vilket dom inte är egentligen)


haha hur kul kan det vara egentligen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Röstar för svarta strumpor istället för dina vita! :)

2012-07-29 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0