15 years alive

klockan har paserat tolv slaget så med andra ord är det nu min födelsedag ! 15 hela år fyller jag. dagen ska jag spendera på liseberg tillsammans med goa vänner ! tyvärr så var det fyra brudar som tyvärr inte kunde följa med. men vi är iallalfall ett gött gäng som ska åka dit ! nämligen jag, albin, linnda, alex, linus och sara ♥ det kommer att bli för jälva roligt! det sägs att det ska vara uppehåll åtminstone så det får vi hoppas på haha. 10.09 går tåget dit. och imorgon sover albin hos mig så förvänta er ingen uppdatering förän på söndag.

at the moment ligger linnda i min säng och sussar.. vi har haft lite myskväll, tjötat mest osv. haft dans träning nu ikväll, skit taggad inför uppvisningen nu !! idag var det även min sista prao dag på cactuz, gött jobbat nathalie. lämnade även in mitt cv angående sommar jobb, så nu får vi väl se vad jag får för något besked. men nu så ska jag stänga av här och lägga mig bredvid min goa tjej. puss puss puss ♥♥♥

min klänning plus mina skor som jag beställde från nelly kom idag, bättre bild någon annan dag ! sjukt nöjd, detta satt som en smäck hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0