good things falls apart so better things can fall together



det var något tillfälligt fel på blogg.se uner gårdagen, där av att det inte blev någon bloggning senare på kvällen. tog en liten tur till torp igår iallafall med min goa pappa. fick köpt mig ett par harems byxor plus ett vitt linne som slutar strax ovanför naveln. skit snyggt, så himla nöjd ! efter det så myste jag bara lite med familjen. sedan drog jag och träffade calle en stund också.. vi drog till skogslyckan, dalaberg, gick runt lite granna och tjötade. satte oss senare frammot kvällen på en bänk och små tjötade och spelade lite granna haha.

08:52 tar jag en buss ner mot stan. ska göra lite ärenden först och sedan ska jag till Cactuz där jag praktiserar denna vecka ! kommer förhoppningsvis blir bra och lärorikt. slutar vid 4 eller 5 tiden i eftermiddag så bättre uppdatering först då. ha en bra start på veckan nu alla goa !

en bild på gårdagens köp, både toppen och byxorna är ifrån bikbok (dock ger bilderna inte kläderna rättvisa)



två bilder från igår också



Kommentarer
Postat av: johanna

snyggt linne!

var har du köpt de, de vita linnet alltså?

2011-05-09 @ 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0