måndag - 23/5

lång dag ! vart en hel del plugg idag iallafall, hade skrivit en lååång sammanfattning på hela 48 sms långt på mobilen inför provet imorgon.. men självklart så lyckas mobil jäveln å radera alltihopa.. ja som kämpat all day long, haha fuck it. jaja så nu har ja försökt plugga lite på g lappen som vi fått men går väl sådär, får hoppas på det bästa. fick även tillbaka min uppsatts om street dance på engelskan idag, vg- på den, helt okej endå ! vad har jag annars haft för mig idag då? vart med albin en liten stund. myst med pappa, såg på en rätt så sorglig film, the other woman hette den. mumsat i oss jordgubbar å avocado. anyway, nu blir det sleepmode för min del. så vi höres å synes imorgon my friends ♥

nyår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0