måndag - 30/5

fråga: Hur mycket kostade den vita tröjan från bikbok? :D

svar:
om det är det virkade linnet som du syftar på så kostade det 199 :- 


hej allihopa ! idag har solen å värmen hälsat på i uddevalla några timmar mitt på dagen, sen försvann det igen bakom dom gråa molnen.. aldrig kommer då värmen på riktigt! ieftermiddag har jag iallafall vart med linnda å lukas. först var vi på stan en liten stund och sedan drog vi hem till lukas och chillade. nu ikväll har även ulrika och hennes kille vart och hälsat på hos oss, mycket trevligt. blev det lite fika socialt tjöt osv osv... annars har det bara vart skola idag.. endast fem vanliga skoldagar kvar nu !! känns för jävla gött vill jag meddela. endast imorgon å på onsdag sen är det lång helg! välförtjänt säger jag bara. men nu så blir det bedtime för min del, så godnatt allesammans ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0