måndag - 9/5

fråga: snyggt linne!
var har du köpt de, de vita linnet alltså?

svar: tack, det kan jag hålla med om haha !
det är köpt på bikbok. 

 nu är jag hemma ifrån praktiken (tack å lov) känns inte lika roligt att jag har fyra dagar kvar dock.. men det får gå helt enkelt ! upptäckte ju när jag kom dit att två goa grabbar ifrån skolan även praoar där denna veckan, nämligen kristian och arsalan. har riktigt ont i fötterna också. känns som att jag bara sitter här och klagar men det ska jag inte göra ! iallafall, nu får jag se vad jag hittar på resten utav eftermiddagen och kvällen.. kanske börjar på min svenska uppsats om reklam som ska vara inne på mondag.. men får se hur mycket jag orkar helt enkelt. känns som att det är lite mycket nu. men vi hörs mer senare, bye for now ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0