onsdag - 18/5

hej allihopa, mår ni bra? jag mår bara bra, förutom verken ifrån smällen igår så är det bra haha. idag har vi haft studiedag så jag har vart på ullared med min farmor ! det har vart hur mysigt som helst, och jag har även fyndat en del. dock fick jag köpt lite presenter så det är inget jag visar bild på. men det andra som jag köpt ska ni få se ! när vi skulle hem var det sånna köer i göteborg så det tog oss fyra timmar att åka hem, rätt så segt. egentligen borde jag väl sätta mig ner och plugga tyska nu.. inte öppnat boken än och provet är på fredag, ett jävla viktigt och betyg görande prov också, åtminstone för min del med tanke på att jag har ig i tyska. fuck asså, men orkar verkligen inte. får ta det imorgon istället, sen får det gå som det går. men nu så hade jag tänkt börja pilla lite med en alldeles ny mobil som dock legat som reserv mobil hemma.. så den ska jag använda nu med tanke på att min experia gick sönder igår när vi vurpa. men nu måste jag sätta lite fart, klockan tickar. bye my friends ♥ 

dagens outfit;
skorna och shortsen är nya, det är dom som jag köpte i förigår som jag glömt visa bild på ! skorna är ifrån skopunkten och shortsen är ifrån hm.


bättre bild på skorna


här kommer en del av ullareds köpen

underkläder                                                            deoderant
 

hårinpackning                                                          bikini överdel
 

väska                                                                      lösnaglar
 

brun utan sol servetter                                            locktång
 

"lång" shorts                                                           "vägg dekoration"
 

tuggummi                                                                 block ljus
 

vann även 75 :- på en triss lott rätt så grymt.

här kommer två kassa bilder på två av mina sår efter olyckan, dom är mindre nu och har "torkat" en aning
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0