onsdag - 4/5

hello, idag har vädret vart lite fram och tillbaka.. startade med sol på morgon så jag drog på mig shorts senare under dagen blev det grått och blåsigt, sen började det snöa så då fick jag dra hem och hoppa i albins OnePiece istället, mycket mysigare, dock blev det väldigt varmt med den ute i solen förut nu i eftermiddags... så ja lite fram och tillbaka med andra ord. onödig information. vart med linnda på motins huset idag och solat, vi solade endast tio minuter var men det tar riktigt ordentligt där så vi båda fick oss färg! nu ska jag alldeles strax börja plugga tror jag.. har matte prov imorgon och om jag lyckas med ett vg på det provet så får jag vg i hela ämnet så nu hoppas jag på ett vg !! men får väl se om jag hittar på något mer senare under kvällen... fint väder ute och då tycker jag det känns riktigt illa att sitta inne asså.. hörs nog mer sen istället ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0