söndag - 15/5

nu är jag tillbaka igen med go uppdatering och en massa bilder ! gårdagen var hur underbar som helst, jag vill tacka alla för era fina gratulationer och dom fina presenterna som jag fick ! det var sagt att jag skulle möta dom andra vid tågstationen igår vid tio tiden så när jag kliver in på tågstationen så står dom andra och gömmer sig och hoppar sedan fram och kastar en massa ballonger på mig, haha så gulliga är dom ! marcus augustsson och marcus larsson följde även med oss, för vi mötte dom på tågstationen och dom skulle också till liseberg ! vi hade med andra ord en kanon dag på liseberg, så jävla kul hade vi det. plus jag lyckades våga åka atmosfear haha galet, trodde jag skulle dö där uppe 140 m över havet, galet säger jag bara ! dock började det regna vid 4 tiden så kl kvart i 11 då våran buss hem gick var vi rätt så dy blöta haha. sov albin hos mig igår kväll också, så himla mysigt.

så idag har jag myst med honom, regnade ute så vi satte oss ute på balkongen insvepta i en filt och myste medans regnet smattrade, så himla mysigt, gud vad jag älskar den killen.. jag har även hunnit med å sola en stund idag, tog riktigt ordentligt så det är alltid gött med lite extra färg ! senare ikväll ska jag kanske hem till albin med borg och jesper och kolla på hockey finalen, sverige - finland, men det beror på om jag hinner.. måste plugga massa moppe teori inför slutprovet imorgon ! så får se hur det blir med den saken. men nu så ska jag plugga vidare, bilder ifrån gårdagen får ni också. peace out ♥






















ps vill även tacka för en gullig komentar som jag fick angående inlägget svarar på en komentar. jag håller med dig, helt sjukt att det finns människor med såpass dåligt självförtroende att dom måste trycka ner andra för att känna att dom får bekräftelse, haha helt sjukt ! jag vill även tacka för dina ord och säga att dina ord värmde ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

e det sant att din kompis martina mattsson e gravid? :S

2011-05-15 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0