söndag - 29/5

idag är det inte bara morsdag utan idag är det även min pappas födelsedag så jag vill säga grattis till världens bästa föräldrar ♥♥

vill även be om ursäkt för att uppdateringen denna helgen har varit så enormt kass. men det har vart så mycket, jag har haft fullt upp nästintill all the time, så inte funnits någon som helst tid över. men nu så ! idag har jag haft en jätte mysig söndag ! började med att albin kom till mig vid halv ett tiden. åkte vi ner till stan och tog oss en fika på espresso house, albin bjöd mig på en chai latte och så köpte ja en cookie till det, mycket mysigt ! vid kvart i tre tiden var albin tvungen å åka hem för han skulle till sin mormor och morfar å hälsa på. så då åkte jag vidare mot torp där jag fick köpt morsdags present (ute i sista minuten haha) och lite anndra godbitar till mig själv! (om ni scrollar ner i detta inlägget så får ni se bilder på dagens köp) senare vid fem tiden åkte jag hem till farmor där vi var några stycken som firade min pappa ! fick jag även två lite sena födelsedags presenter av ulrika med tanke på att hon bor i örebro så har det inte funnits tid tidgare till att få dom, så det vill jag tacka för ! och nu ikväll så har jag firat mors dag lite granna. så med andra ord har det varit en jätte mysig söndag och avslutning för denna veckan. men nu så ska jag avrunda här, för detta blev väldigt långt... så hej så länge allesammans ♥

lite bilder från idag plus dagens köp






dagens köp kommer här

en suddig bild på mitt nya virkade linne ifrån bikbok (en klarare bild på linnet kommer under)




min nya byxdress som jag fyndade på bikbok på rea för ynka 150 :-



tubtopp ifrån hm


gosig tröja ifrån bikbok


fjäder örhänge ifrån indiska


earcuff ifrån ur å penn






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade den vita tröjan från bikbok? :)

2011-05-30 @ 07:17:21
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade den vita tröjan från bikbok? :D

2011-05-30 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0