söndag - 8/5

fråga: varför ska du konfimera dig i augusti? :o
och vem var du va du på när du va i uddevalla kyrka? :D

fin blogg btw!:)

svar: därför att jag går i en lovläsningsgrupp och har mitt sommar läger först i augusti, därför blir det såpass sent. jag var och kollade på linus och annie som konfimerade sig.



godmorgon! sovit gott? själv slocknade jag med datorn någon gång runt halv två tiden inatt... drog nämligen till skogslyckan vid nio tiden igår kväll för jag skulle möta calle som hade vart där på någon fest. men pallade inte dra dit så vi drog en prommenad tillbaka upp istället. stog ute och tjötade lite men vi bestämde oss för att dra in till honom istället. kollade film, snackade lite skit osv osv.... drog hem vid tolv tiden ungefär.

idag vet jag inte vad som händer än... får väl se vad dagen har att erbjuda! men nu så ska jag kolla vidare på facebook så, talk to you later guys

en bild på calle balle från igår också ♥

Kommentarer
Postat av: ilaf yassin

yes, blir så glad nu :D

2011-05-08 @ 13:43:34
URL: http://ilafyassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0