svarar på en komentar

omogen komentar; uusch.. hur ser du ut kvinna ?

svar; jadu, rätt så dum komentar, tror nog du vet mycket väl hur jag ser ut med tanke på att det finns rätt så många bilder på mig här på min blogg. men förstår dock vad du syftade på, att detta skulle vara en taskig och kränkande komentar i stil med " usch vad ful du är, är du medveten om det?" ungefär så var det tänkt, right? iallafall, vet inte riktigt varför jag tar mig tid att svara på detta för tycker att det är rätt så onödigt. om jag hade fått den här komentaren för ett/två år sedan då vet jag säkert att jag hade tagit åt mig, med tanke på att jag hade såpass dåligt självförtroende då. men nu har det blivit allt större, vilket är tack vare alla fina komplimanger jag får höra och så har jag även lyckats bygga upp det själv. jag vet att jag inte är perfekt, att det finns andra som ser bättre ut än mig osv, men jag vet även att jag är vacker och unik precis som jag är! jag är nöjd över mitt utseénde som sagt, jag har komplex över mitt utseénde precis som alla andra men jag fokuserar på det positiva med mitt utseénde istället. jag är även så sjukt tacksam över att jag är frisk, har en kropp som fungerar som den ska! för det är det allra viktigaste, sedan hur man är skapad och ser ut är sin sak, men det allra viktigaste är ju trots allt att man är frisk i kroppen. men detta var mitt svar, och det håller jag fast vid ! så dina ord kan inte trycka ner mig, jag är stark i mig själv. ingen är perfekt, men alla är vackra och unika precis som dom är !


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i han/hon som kmt,

hon är bara avundsjuk för att du är sjukt mycket finare än henne/honom :)

jag tycker du är otroligt fin iaf <3

2011-05-15 @ 18:43:33
Postat av: Anonym

Jag tycker att du har så rätt Nathalie! Alla är fina på sitt eget sätt och du bruden!! Du är helt underbart fin! :D <3

2011-05-20 @ 11:44:05
Postat av: Anonym

Jag tycker att du har så rätt Nathalie! Alla är fina på sitt eget sätt och du bruden!! Du är helt underbart fin! :D <3

2011-05-20 @ 11:49:31
Postat av: malin levin

den som kommentera är bara grymt avis på dig. du är as fin nathalie!!

2011-05-29 @ 21:46:11
URL: http://malinleviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0