tisdag - 24/5

hej allihiopa ! jag har dratt på mig en liten förkylning, inte något vidare. dock så hänger jag på som vanligt ! endast lite tät i näsan och känner mig lite små hängig. så det blev med andra ord skola för mig idag, hade biologi prov som gick förvånatsvärt bra, eller ja det kändes rätt så bra iallafall. efter skolan åkte jag och solade. somnade lite i solariumet, haha så jävla gött. åkte sedan och tankade och sedan vidare mot torp.. men det blåste nåt så inåt så håll på å flyga av vägen bokstavligt talat ! så körde gångväg mesta dels, vågade knapt köra på den stora vägen, för hade knapt något kontroll pga blåsten. när jag kom fram så kikade jag runt på lite olika mobiler.. hittade ingen speciell, blir kanske att ja köper en vanlig knapp mobil får se. saknar min gammla mobil!!! kikade jag runt på lite allmänt också, köpte mig en vår jacka på rea. 250 :- istället för 500 så det var ju bra ! ni får bild på den någon annan dag för min kamera dog precis när jag skulle ta kort. men men, nu så ska jag nog kolla på någon film med min pappa. undrar även vart min kille håller hus? han svarar ingen stans, inte så lätt å få tag i den killen. behöver nämligen snacka med honom, men men lika okontaktbar som vanligt haha. well, hoppas ni haft en fin dag allesammans, bye ♥

körde mc drive in på vägen hem. mellan pommes, två cheese och en mc chicken junior ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0