tisdag - 31/5

hemma efter en go spring/powerwalk runda med min älskling! härligt härligt. innan det låg vi hemma hos honom och mös och hade de bra helt enkelt. innan det var jag på stan med linnda, hon skulle registrera sitt bank kort och sedan köpte vi med oss en kladdkaka, lite dricka och satte oss vid hamnen i solen, så jävla gött ! mycket tjöt, skratt osv osv.. alltid lika trevligt med den tösen. men nu så hade jag tänkt slänga in lite bilder och sedan sova förstår ni, så bye bye ♥

dagens + kvällens + outfit i bild form







här kommer lite av kvällens bilder ifrån springrundan




dagens outfit + mina svarta boots






Kommentarer
Postat av: anonym

du är så otroligt fin, och jag älskar din blogg!

men vart har du köpt shortsen på den sista bilden? :)

2011-06-01 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0