torsdag - 19/5

godkväll alla fina ! klockan är en bra bit över tolvslaget så nu får det bli bädden för min del, förjävla trött är jag nu asså haha. ikväll har jag bara myst med min pappa. även vart på dansträning, var lite svårt å dansa pga min verk men det funkade allt ! även vart på torp en sväng idag, fick med mig tre nya bh:ar plus ett par skinn shorts och en leopard transparant skjorta. skola har det vart idag också.. lång skol dag. sista lektionen hade jag hemkunskaps prov, jag skulle laga en maträtt. lagade köttfärsgratäng gick bra ! dock missade jag idrotten imorse, låg hemma istället, lika bra hade för ont för å kunna vara med endå. men nu så måste jag sova, så godnatt ♥

bilder på dagens köp kommer imorgon !

haha titta vad fint jag hitta i arkivet
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0