torsdag - 26/5

komentar: jag tycker att du har en jätte bra kamera för att vara en kompakt, man kan tro att de är systemkamera nästan?
så jg tycker du borde satsa på en iphone!

svar: jasså det tycker du? vad roligt å höra ! jag har fått höra detta en del att den kameran som jag har nu tar väldigt bra bilder för att vara en kompakt, så jag kanske struntar i system kameran då.. lite onödigt kanske. så tack för att jag fick höra din åsikt ! :)


ska alldeles strax iväg till vändfället för å sola lite. efter det drar jag hem till calle en snabbis för ska hämta en tröja som ja ska låna inför uppvisningen. efter det blir det dans träning, gött gött. men nu så måste jag sätta lite fart så jag hinner bort till min soltid som är klockan fyra. pussis ♥

en bild på mig plus dagens outfit



dagens outfit:
mys byxor- adidas / linne-ginatricot    


Kommentarer
Postat av: Elin

Visa mer outfitbilder i dom adidasbyxorna, så snyggt!

2012-09-22 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0