- You are not worthless, you can still be used as a bad example





Firade som sagt halloween igår kväll och där har ni anledningen till min frånvaro. Gårkvällen var fullspäckad utav festligheter. Först tjejmiddag med några utav mina favorit tjejer hemma hos Linda. Tyvärr så fick Fanny, Jennie, Linnda och Sabina förhinder så dom kunde inte komma, tyvärr. Det får vi ta igen en annan gång istället! Potatis gratäng med kyckling + kladdkaka till efterätt, åå vad mysigt det var !! Efter det rörde vi oss ner mot hamnen där Annies båt står så där började väl kvällens festligheter kan man väl säga. Sedan rörde vi oss vidare ut i natten. Jag åkte hem och sov vid två tiden istället för att vara kvar med dom andra och sova hos Nathalie som det var tänkt. Kände att det var lika bra så. Så idag har jag bara tagit mig både en lugn dag och kväll, väldigt avkopplande må jag säga. Dagen har jag spenderat med min pojkvän och en stund utav eftermiddagen med Robin. Kvällen har spenderats hemma i soffan med familjen med en massa godsaker framdukat + en ruskigt bra film som vi hyrde på hemmakväll tidigare under kvällen. Vi fick även finbesök utav Marita, mycket trevligt. Men nu så känner jag att sängen får ta över min kväll så vi hörs mer imorgon. Sista dagen utav ledighet innan allvaret drar igång igen. Godnatt ♥








Sist men inte minst en gotte bild från ikväll

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Alltså, jag tycker inte ett gymkort är dyrt om man verkligen utnyttjar det och är och tränar minst fem dagar i veckan. Men många är ju så säkra på att de kommer använda det men så tränar de bara några veckor och sedan tycker de inte att det är så skoj längre. Kanske bättre då att faktiskt betala de gångerna man är där bara då.



kram

2011-11-06 @ 11:24:55
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0