11/11 -11 ♥

Jag vill börja med att tacka en anonym person som slängde in en så fin komentar under dagen. Blev verkligen jätte glad, tänk vad lite peppande ord kan göra ! All cred till possitiv respons.

FAN, hade planerat in fetaste önskningen idag 11/11 - 11 kl 11:11 men nej så klart så missar jag det !! Åå arg blev jag haha. Hade by the way utvecklingssamtal iförmiddags, det gick bara bra. Inget mer att säga om den saken. Efter skolan åkte jag ut till Torp Köpcentrum för jag skulle leta efter något dugligt abonemang till min samsung galaxy s2 som jag ska köpa på måndag, i början hittade jag bara skräp och dessutom dyra abbonemang men tillslut så stötte jag på en as schysst kille som fixade grymmaste abonemanget till mig så detta blir nog allt bra ska vi väl se. Stannade jag kvar på Torp en stund efter att jag fixat detta för jag träffade nämligen Nathalie T på Torp så jag var med henne i cirka 2,5 h kanske tills hennes buss mot Göteborg skulle gå. Så vi delade på en meny på sybway och hade det allmänt roligt och trevligt helt enkelt. Nu så är jag iallafall hemma och väntar på att klockan ska bli lite över åtta tiden då Albin kommer och hämtar mig så ska jag hem till han och äta Thai mat, så snällt av dom att bjuda mig på det ! Efter det åker vi hem till min pappa och myser vidare där och så sover han hos mig sen. Men vi får höras mer imorgon för tar inte med mig datorn. Ha en rooolig/myyyysig fredag nu allesammans

Dagens outfit // haremsbyxor - bikbok // tröja med urrigning i ryggen - bikbok // kängor - sko kanonen



Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Vad hade du tänkt göra släng in för överraskning klockan 11:11 igår?:D

2011-11-12 @ 16:46:16
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Men åh, :(

2011-11-13 @ 20:21:37
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: ronja erichsen <3

hej nattah! du är så sjukt fin, gillar din stil och din blogg!

var dock jätte längesen vi träffades, förutom på gymnasiemässan! var nice att få träffa dig en snabbis där iaf :)

vi får ta och ses snart! ha det gött <3

2011-11-13 @ 23:56:03
Postat av: Anonym

RÖÖÖÖÖÖÖV

2011-11-14 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0