Dags att krypa ner under täcket och ladda upp inför morgon dagen






Min dag blev inte riktigt som planerat utan den blev bättre än planerat faktiskt. Min tanke var först att ligga hemma hela dagen men vid fyra tiden fick jag ett samtal från min vän Nathalie T som undrade ifall jag ville hänga med henne till UA kannan för hennes kusin skulle spela matcher eller vad det nu var. Så det var allt trevligt det, bättre än att ligga hemma iallafall. Vid halv sju tiden så åkte jag in mot stan för att möta upp min pojkvän så då träffade vi på Kiffe och Sigge sådär lite spontant och bestämde oss för att följa med dom hem och kolla på american pie istället haha. Så, så har min eftermiddag och kväll sätt ut. Dock har jag varit på ett lite halv bra humör p.g.a vissa saker men mina goa vänner som jag har spenderat min söndag med fick mig definitivt på bättre tankar. Imorgon är en ny dag, får ta dagarna som dom kommer helt enkelt. Godnatt

Två bilder som jag hittade på Albins iPhone. Snyggt.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Tyvärr måste jag beskriva min söndag som dålig:( Har blivit sjuk och har inte haft någon ork alls.

2011-11-07 @ 00:09:32
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0