Fjortonde November Tvåtusen elva

Goddag ! Idag är mitt humör på topp och kanske beror det på att om mindre än tjugo min så ska jag åka ut till Torp Köpcentrum och köpa mig en ny mobil ? Samsung galaxy s2 blir det, åå äntligen !! Ända sedan moped olyckan i mitten av maj har jag fått dras med en gammal, sliten, ur dålig mobil och nu har den lagt av helt haha. Så med andra ord var en ny mobil ett måste för min del. Efter det så blir det att åka hem till pojkvännen en liten stund innan hans hockey träning. Mysigt ! Men nu så måste jag sätta fart så att jag hinner greja iordning lite innan det är dags att åka ut. Hej så länge

Dagens outfit // termo leggins haha - rotan // spets tröja - monki // kofta - gina tricot // bandeau - hm // plus ett par svarta kängor ifrån sko kanonen

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Jag är så glad att du har den styrkan nu att du inte tar åt dig. Jag hade aldrig klarat det. Även om man vet att personen har fel så biter sig ändå orden kvar.



Stor kram till dig fina du!

2011-11-14 @ 17:28:40
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Jo min helg har varit bra men väldigt lugn, sj? :)

2011-11-14 @ 18:31:21
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0