"Godmorgon" - 6:e Oktober 2011

Ja, det är väl lite väl sent att hälsa godmorgon nu men det gör jag iallafall ! Gick och la mig väldigt sent inatt för att jag satt uppe och trixade lite med min nya design. Vill bara ändra färgen på rubriken till svart eller något dylikt så är jag nöjd sen. Söndag idag, alltså sista lediga dagen innan allvaret och skolan drar igång igen. Hade verkligen inte varit helt fel med ytterliggare en vecka lov men jag får se det possitivt nu drar även dans träningarna igång igen och gash som jag har längtat, det känns verkligen i hela kroppen efter att man inte fått dansa "på riktigt" efter ett tag. Idag så ska jag ägna dagen åt att ta igen lite modelljakten avsnitt och lite annat. Ikväll ska jag troligtvis mysa till det lite extra med en söt person så dagen kommer inte till att gå till spillo helt iallafall. Men vi får höras mer senare kompisar. Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Ett tio kort för gymbesök tycker jag definitivt lät som en bättre idé då:)



Har du haft en fin söndag?



Kram

2011-11-06 @ 16:14:15
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0