Hemstudiedag - Ullared

Anonym: vad har hänt med henne?:(

Svar: Det började med att hon inte mådde bra helt enkelt så då fick hon åka in till sjukhuset men det visade sig vara allvarligt så hon skickades till näl, samma natt svimmade hon av och tappade andan och en massa så en massa sjuksköterskor kom in så löste det sig som tur var. Fick ett sms av henne ikväll att hon skulle skickas in på akut operations tid så just nu ligger hon och opereras I guess. Läkarna kan inte konstatera vad som är felet med henne än men hon mår iallafall väldigt dåligt och får ingen mat pga ifall hon måste opereras och så utan hon får leva på dropp helt enkelt. Usch saknar henne så mycket så hoppas verkligen att denna operationen gick bra och att hon får komma hem snart.


Slut pratat om det ledsama, usch man blir ju riktigt nedstämd när sådant här inträffar ! Något av det absolut värsta som finns är när personer i ens omgivning skadas antingen fysiskt eller psykiskt. Iallafall.. Idag så har alla elever på ramnerödsskolan hemstudie dag så då bestämde jag och min mamma att vi skulle ta oss en tripp till ullared ! Vi julshoppade i mängder, för flera tusen riksdaler och sedan fick vi även fyndat lite smått och gott till oss själva. Kommer endast visa bild på det jag köpte till mig själv såklart kan ju inte visa upp julklapparna för då blir det ju ingen överaskning ifall personerna som jag köpt till läser detta. Det har iallafall varit en väldigt mysig dag. Vi tog lite mat och fika pauser ibland så att vi fyllde på med bränsle, ingen lätt match att brottas runt bland hyllorna med alla dess hundra tals människor, helt knökat var det ! Galet. Men nu så ska jag nana hade jag tänkt mig är helt sinnes galet trött. Godnatt ♥

En bild på grabbarna i vänersborgs hockey träning igår kväll. Efter den följde jag med min gose hem till honom och sov hos honom. Mysigaste.


Här står den feta julklapps "säcken" nästan full till och med!


Lite små bra och ha grejer som jag köpte. Var bara tvungen att köpa den söta julkalendern.


En massa gosiga ytterplagg


En gaaaalet snygg poncho. Väldigt unik också, i like it.


Fynade även lite kläder, b.l.a den fina vinröda klänningen som jag ska ha på jul och nyår med ett par snygga klackar till, den sitter som en smäck kan jag lova. Ett par tränings brallor. Haremsbyxor och ett stycke leggins därav halva benen är skinn leggins och halva är vanliga svarta, do you get it?


Våran goda lunch


Våran mysigt goda fika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0