Ja tack jultomten !

Slänger upp min önskelista här så ska ni få se vad jag gärna tycker att tomten ska få ha med sig i sin säck i år...

- Jfr.se har just nu 25 % rabatt på sina smycken bara man anger koden "julklapp". Detfinitivt något som jag önskar mig, en massa galet snygga acesoarer !

- Pengar pengar pengar. Behöver jag ens säga något mer?

- Papillon hund, har länge velat ha en underbar liten papillon hund (!!)

- Jessica simpson - fancy, en av dom goaste parfymerna !

- Bio kort, alltid lika trevligt att inte behöva betala för bio haha don´t like it, känns bortkastat av någon anledning. Fast egentligen så "älskar" jag bio, så mysigt !

- En rad olika mobil skal ifrån fyndiq.se en hemsida med otroligt snygga och billiga skal, 29 kr kostar ett utav skalen tex.

- Loréal Paris fonduation i fast form tycker jag är oerhört bra, använde den en del förra vintern och jag blev inte besviken.

- Navel piercingar är alltid lika roligt att få i sina paket.

- Jeffrey campbell lita spikes, såååå snygga !!

- språk resa till malta i två veckor, Sara har redan bokat resan dit.. åå jag vill med ! Men med tanke på att jag fick moppen i år så kan jag lika gärna glömma den resan. Extra jobb, ja tack !

- Varje år så ger min farmor mig en upplevelse i julklapp vi har varit på alla de mest roliga och knasiga upptåg man kan tänka sig och i år så föreslog jag att vi skulle till The Studi i Göteborg och vara modeller för en dag. Så förhoppningsvis nappar hon på idén.

- System kamera i kompakt form. Först kollade jag på canon power shot g12 och den verkar som en riktig pang kamera !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0