NEXT UP: dansträning

Yes, nu står dans träning på schemat om mindre än 1 h ska jag vara på plats på sinclair. Riktigt peppade på att få dansa loss haha. Efter träningen så blir det bara att åka hem och chilla och ta vara på kvällen helt enkelt. Jag får ta hand om dessa få kvällar då jag får tillfälle att bara vila och slappa all by myself, kan faktiskt vara riktigt välbehövt och skönt ibland. Tidigare idag har jag inte gjort något särskilt. Skolan i sin vanliga ordning och så vidare. Men nu måste jag sätta fart så att jag hinner byta om, äta något litet mellanmål och försöka få igån moppen som kan ta sin tid... Min moped har nämligen börjat att protestera mot kylan och orkar snart inte mer haha. Vi talas mer senare när jag har kommit hem

En bild på mig och Linnda ifrån idrotten idag. Väldigt över smilade och ihop prässade ansikten haha ser precis ut som liknande bilder som vi brukade ta när vi var små (runt 6 - 7 års åldern). Sött.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Vad fina ni blev på bilden:)



Skönt med dansträning!



Kramar

2011-11-09 @ 22:32:13
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0