Nu är jag tillbaka igen !

Jag har varit försvunnen i sisådär ett dygn nu ifrån bloggen, men nu är jag tillbaka igen. Jag hade fullt upp igår så hann inte sätta mig framför datorn. Gårdagen spenderade jag tillsammans med Kiffe, Sigge och Albin. Käkade på subway, så gott (!!). Kvällen spenderade jag med mina favorit tjejer Linnda och Sara. Dom sov hos mig så vi lagade tacos och såg på film medans vi tryckte i oss en massa godheter som b.l.a grönsaker och dipp, hur gott som helst.

Idag så har jag varit en snabbis på Torp Köpcentrum så att jag kunde få köpt skorna ifrån bikbok, dom som jag hade på modevisningen i helgen. Så snygga, så nu är dom äntligen mina !! Efter det åkte jag ner till stan och mötte upp Jennie så drog vi upp mot HairX så fick hon också pryda sitt hår med sådana fina fjäder extensions. Efter det träffade vi på Felicia och hennes lillasyster så då satte vi oss med dom och tjötade i sisådär 45 min innan jag beslutade mig för att åka hemåt. Så nu så ska jag bara slå in Nathalies presenter så åker jag sedan hem till henne för att fira henne ikväll. Så vi hörs nog mer imorgon skulle jag kunna tänka mig. Puss hej så länge ♥

lite bilder på dagens och gårdagens outfit och även lite bilder från igår

Dagens outfit // vinröd polo tröja - bikbok (ny) // byxor - bikbok // jeans väst - hm // jeffrey campel skor - bikbok // tygväska - monki // halrsing - kapahl  


mina nya skor (!!)


En bild på min älskling från igår


En bild på Kiffe och Sigge från igår, så söta


En bild på min och tjejernas middag från igår kväll


Och såklart vad vi gottade oss med medans vi såg på en görigt bra film


Gårdagens outfit // byxor - bikbok // tröja - bikbok // väst - ginatricot // kängor - sko kanonen   

Kommentarer
Postat av: Daniella

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en valfri ring designad av Lowi, läs mer i inlägget:



http://daniellaevelina.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-en-valfri-ring-designad-av-low.html#comment



Andra kommentarer vill jag att du skriver i ett annat inlägg!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-11-01 @ 18:44:20
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: sofia

är det äkta jeffrey campel skor?;)

2011-11-02 @ 11:06:47
Postat av: MADDES

Supersnygg den översta outfiten var! Hur har din dag varit?

2011-11-02 @ 17:13:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du på 2.2?

2011-11-02 @ 21:28:30
Postat av: Anonym

hur höga är skorna ? :D

2011-11-02 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0