Svarar på tre komentarer och lite frågor !

Sophi: hej! en liten fråga bara och förhoppningsvis ett svar ;) när tog du din piercing i näsan? Du är jätte fin! Lyssna inte på de som skriver sånna omogna kommentarer! de är säkert bara avundsjuka :) kram!

Svar: Hej på dig. Nu fick jag hjärnsläpp och minns inte ifall det var denna eller förra sommaren.. Det måste ha varit förra sommaren.. Jo så var det nog. Jisses vad tiden går, haha vad nostalgisk jag blev nu. Men jag tog den väl förra sommaren i slutet av juli i guess !


Anonym: vart har du sättigt i dina grejer du har i håret kommer inte på vad de heter ? men hoppas du förstår vad jag menar! vart och vad de kosta? :)

Svar: Jag satte i mina fjäder extensions på HairX i stan och då jag gjorde det var det erbjudande så då kostade det 100 riksdaler för tre st fjädrar men nu är det orginal pris igen så varje fjäder kostar 49 kr styck !


Naima Nur: Hej !
HJärtat jag vill bara säga att du är jävligt schysst och att jag är glad att jag lärt känna dig , den jäveln som anklagar mig för att ha skrivit den senaste kommentaren är helt onödig. Dra åt *** sa ja :)

Men nog om det. Nathalie jag älskar dig gumman för den du är och vi har kul på kören skrattar och bara ler :) Minns senaste musiklektionen då Conny jävlades med att vi ska sjunga "Misteltoe" by J.B Faaaaaann pinsamt ju !

Nathalie du är fin , underbar & är så jävla SMART! Du har skitfin stil och är fin på alla sätt ! Snälla gumman du har fin kropp & och ser bra ut ! Din vikt är bra och jag skiter verkligen om du ser ful ut , men det gör du inte :) Jag och du snackade i skolan och vi vet båda att Utseende inte är allt , och vi vet att alla våra älskade fortfarande gillar oss hur vi än ser ut. Du ska vara glad att du har oss alla som Back up ! Albin älskar dig för den du är , vilket du redan vet. Gumman stay strong !

Tänk "Your Words can't bring me down bitches"

Vi hörs hjärtat puss :) <33

Svar: Så fint skrivet av dig Naima ! Du är verkligen en jätte snäll och omtänksam tjej så jag visste redan från början att du aldrig skulle skriva så och definitvt inte så om dig själv. Så det behöver du inte oro dig för! Blev så glad när jag läste din komentar, så gulligt av dig att ta dig tiden att skriva detta till mig. Du är verkligen hur go som helst, så ta hand om dig nu så ses vi i skolan imorgon !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0