Svarar på två komentarer angående "påhoppet" och tre andra funderingar





Vad vi tycker om: En random bitch med namn naima:
hej hej okeeeeej... Tönten som inte vågar stå för vem du är som la komentaren innan , igenom att du inte vågar stå för vem du är och inte skriver nåt som är sant så är det inga som lyssnar på ditt bullshit lilla gumman. Och om du nu stör dig så mycket på henne, vafan läser du hennes blogg för då? .. Inget liiiiv kallas det då ! Antagligen så vågar du ju inte säga vem du är för att du är rädd och avundsjuk eller att du vet att du är mycket fulare. Eller förresten du kanske inte pallar säga vem du är för att du kommer få jävligt mycket skit av hela uddevalla då, men för i helvete om du vill få ner nån så gå på nån me lite mindre vänner och självförtroende som bryr sig. vill du fortsätta detta så ta de face to face eller säg vem du är ! Ett bra tips för att de ska gå lättare i ditt liv ;) puss & kram // uddevalla ! vi älskar dig nathalie ♥

Svar: Först och främst tack så hemskt mycket för din/eran komentar ! Det gör mig verkligen jätte glad att det finns folk som vågar sätta ner foten och visa att dom bryr sig. Jag har fått massvis utav fina och peppande komentarer kring detta men kände att jag bara var tvungen att svara på eran för den var så stark och verkligen förmedlade någonting "på riktigt". När man får höra sådant här possitivt så stärks man själv som person vilket gör att man känner sig "okross bar" när sådana här liknande påhopp kommer. Så återigen tack så mycket för eran komentar. Peace ♥

Anonym: Skit i alla folk som försöker trycka ner dig, även om det inte är hon som skrivit så är det antagligen någon annan som är sjukt avundsjuk på dig ..För nathalie du är sjukt fin och du är perfekt som du är och glöm inte det :)

Svar: Tack så mycket tjejen/killen ! Dina ord berör mig verkligen. Det har du så rätt i att jag ska stå på mig och bara kasta bort komentarerna som om jag vore en spegel som reflekterade orden tillbaka på dom själva. Så återigen tack så mycket, take care ♥

Ronja Erichsen: hej Nathalie! du är så sjukt fin, gillar din stil och din blogg!
var dock jätte längesen vi träffades, förutom på gymnasiemässan! Var nice att få träffa dig en snabbis där iaf :)
vi får ta och ses snart! ha det gött ♥

Svar: Hej Ronja ! Först och främst tack så mycket för dina komplimanger, alltid lika roligt att höra. Ja, det var det minsann. Tror det var när vi gick i sexan eller sjuan som vi senast umgicks med varandra haha.. Ja det var allt trevligt att vi träffades på där som hastigast. Vi kan ju höras av och se ifall vi kan lösa någon dag. Ha det bra tills vidare ♥

Susan: fick du fler läsare igen? eller är det fortfarande runt 30st? :)

Svar: Jag mailade blogg.se och frågade och det är troligtvis något som är fel med min statistik så jag har aldrig haft runt 30 läsare utan jag har haft lika många som alltid bara det att statistiken krånglar så jag har faktiskt ingen aning om hur många läsare jag har at the moment haha :)

Anonym: Vad vann du? :)

Svar: Vad menar du? Menar du jeans modell tävlingen? Ifall du menar det så vann jag 2500 kr och så ska jag få göra en fotografering för Torp Magasinet. Var det inte det som du syftade på utan något helt annat så hör av dig igen lite mer specifikt så ska du få ett bättre svar !


Tack till alla era fina komentarer ! Jag vet att jag inte tagit mig tid att svara på alla ännu men det ska jag definitivt göra ! Även lite roligt att denna personen inte bara komenterat min blogg angående min vikt utan även b.l.a Nathalie Billgrens blogg jag menar hallå hur tjock är Nathalie på en skala då? Inte tjock över huvudtaget, åå blir bara så trött på detta alltså haha lägger detta på hyllan nu.

Kommentarer
Postat av: sarah kindhult

hej nathalie! ville bara säga att detta med dom här kommentarerna, haha skrattar åt det, verkligen. för jag tycker du är riktigt fin och älskar din personlighet, vågar stå för allt och inte ta på sig skitnsack!

Älskar din blogg & fortsätt som du gör! :)

2011-11-14 @ 16:39:26
Postat av: Anonym

Vad heter nathalie billgrens blogg? :)

2011-11-14 @ 18:44:46
Postat av: ida

kan du inte ha frågestund snart?

älskar din blogg nathalie! läser den varje dag!

2011-11-15 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0