Tjugoåttonde November Tvåtusenelva

Gaaaash, världens huvudverk som tar kål på mig !!! Jobbigt liv haha, i-lands problem. Min dag har iallafall varit mysig, bortsätt från skolan då den var väl inte mysigast precis men inget att klaga på direkt. Efter skolan han jag så mycket som innanför dörren innan jag och Nathalie T beslutade oss för att ta en fika. Så då var det bara att sätta sig på mopeden i detta kalla väder dock inte tillräckligt kallt för att snart vara december.. Jag borde egentligen inte kunna köra moped nu !! Minns ni för exakt ett år sedan sicken galen snö storm det var nu? Hur folk blev insnöade osv, okej så överdrivet med snö vill jag inte ha men lite grand nu så här till december hade inte varit fel alltså. Iallafall, så jag åkte ner till stan och träffade Nathalie. Följde med henne till tandläkaren och sedan tog vi oss en mysig fika inne på EH. Så trevligt var det att få träffa min rara vännina haha. Åkte sedan raka vägen hem mot pojkvännen. Blev lite mys innan hans hockey träning. Så då åkte jag hem och käkade och pluggade fysik, äntligen färdig, lyckan när den är som störst !!!!

Eftermiddagens och kvällens outfit // poncho - ullared // svart transparent skjorta - hm divided // uggs - minns ej 
Haha fråga mig inte vad jag gör med ansiktet..... grovt är det rätta ordet just nu.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0