- Det högsta är inte att aldrig falla, utan att kunna resa sig upp efter varje fall

Goddagens. Idag mår jag betydligt mycket bättre, ja riktigt bra faktiskt !  Det är så skönt när man bara kan gå och lägga sig på kvällen efter man haft en dålig dag och så vaknar man upp morgonen därpå med ett big smile på läpparna. You just gonna have som Faith, som Linnda brukar säga. Om mindre än 1 h bär det av på dans träning, åh fy tusan vad roligt och härligt det ska få bli att dansa !! Riktigt längtat faktiskt. Efter det blir det iväg på kör träning. Dock ska jag inte vara med på KU ikväll pga att jag ska iväg och kolla hockey match istället haha. Känner att det är lika bra. Well, jag uppdaterar mer senare ikväll. Ha en fortsatt fin eftermiddag ♥ 

dagens slappa outfit // harems byxor - kapahl // linne - ginatricot // converse - minns ej

Kommentarer
Postat av: linnda

haha goe fan ;)

2011-10-11 @ 16:27:26
Postat av: Anonym

jag älskar verkligen dom där byxorna :)

2011-10-11 @ 20:59:55
Postat av: johanna

jätte fin blogg!

kram!

2011-10-11 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0