- Everything will be ok in the end, if it's not ok it's not the end.

Godkväll allihopa ! Måndag, vilket innebär ny skolvecka med nya krav och hard work. Drog igång med matte diagnos idag inför provet nästa vecka, fy sjutton. Fast det gick nog ganska bra iallafall. Efter skolan satt jag kvar och tjötade med Linnda en stund och sedan vidare ner mot stan för att få min lapp inne på coffe rommer om hur dom bedömt mig osv, och så fick jag även lämnat namn och telefon nummer så att dom kan ringa mig ifall dom behöver få in extra personal. Efter det åkte jag hem till min kille en stund, kom kiffe och sigge också så åkte vi ut till Torp Köpcentrum. Fick köpt mig en görigt snygg tröja fast den får ni se imorgon istället. Åkte vi alla hem till Albin efter det och nu för en stund sedan så åkte han iväg på träning. Jappjapp, så är det. Adios Amigos

dagens outfit // gosig adidas tröja - turkiet // beiga boots - mammas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0