- Good friends are like stars, you don't always see them, but you know they're always there

Vaknade upp hos Nathalie imorse redan vid halv nio tiden för 1 h senare så skulle jag upp till bäve och vara med och hålla i en gudstjänst. Jag var med och sjöng tre låtar och lite sådär. Mycket trevligt. Nu, om en liten stund så kommer mormor, morfar, moster och morbror hit till oss på söndags middag. Mysigt ! När Albin har kommit hem ifrån sin match i eftermiddag då ska jag träffa honom, fast får se vad vi ska göra, vet vi inte riktigt än. Men jag återkommer senare istället. Ha en mysig söndag allesammans ♥

dagens outfit // midje jeans - bikbok // frans linne - bikbok // fjäder halsband - FRIDA // boots med kilklack - nelly.com



Kommentarer
Postat av: erica :)

Kolla in på min blogg, och ställ någon fråga i frågestunden! :)

2011-10-02 @ 23:11:59
URL: http://ericad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0