- If you want to be together, then you have to-get-her

Goddagens solstrålar. Solen skiner idag och ändå sitter jag inne framför datorn?! Haha vad är det för liv egentligen.. Men detta är första dagen på oerhört läänge som jag åker hem efter skolan för att stanna hemma och bara ta det lugnt, så det är jag faktiskt värd tycker jag. Ska dock kanske åka och kolla på en dansträning sen eller träffa någon söt person. Inte lust att sitta hemma hela eftermiddagen/kvällen iallafall. Måste även skriva min jobb ansökan som vi håller på med i svenskan just nu som ska in på måndag, och jag orkar verkligen inte sitta med den i helgen direkt. Måste även plugga inför matte provet imorgon, kill me !! Tjöta på bara, hejdå

dagens outfit + bilder på mig och min älskade vän








dagens outfit // stickad kofta - gina tricot // jeans - bikbok // linne - hm // låga converse - turkiet  

Kommentarer
Postat av: ILaf

Hej nathalie! Hur är det osv.. jaja, men jag tänkte ifall du kunde visa lite av dina smycken du har så snygga kanske ta bild på dom och sen lägga in dom på bloggen, ja jag vet att ja ser dig varje dag men ändå kraaaaam <3

2011-10-14 @ 22:29:04
URL: http://ilafminajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0