- The hardes thing to do is watch the one you love, love someone else

Är på ett strålande humör idag av någon okänd anledning. Men extra glad blev jag nu när jag kom hem och läste mina nya fina komentarer ifrån er läsare, fick b.l.a höra att jag har väldigt fina ögon så tack så mycket, roligt att höra ! Alltid lika peppande och härligt att få höra sånna fina komplimanger. Avslutade skoldagen med hemkunskap, lagade någon italiensk rätt med Lukas, gick allt bra blev riktigt smarrigt för en gångs skull haha. Efter det så var jag och Linnda kvar en liten stund i skolan och spelade och sjöng lite inne i musik salen innan jag begav mig hemåt och Linnda ner mot stan. Om en stund så ska jag iväg på dans träning, street dance/hip hop kör jag på idag, awesome. Efter det blir det raka vägen tillbaka till skolan igen för föräldra möte lite information om den nya skollagen, gymnasiet och så vidare. Så ja, vi hörs mer senare. Hej så länge ♥

Just nu ligger jag på åttonde plats av alla tjejer i jeans modell tävlingen och jag behöver runt 20 röster till för att få komma till finalen. Röstningen avslutas på söndag så det skulle betyda huuur mycket som helst ifall 20 personer skulle vilja rösta på mig. Så snälla klicka HÄR och gå in och rösta på min bild så ni verkligen göra mig oerhört tacksam och glad. Vet att det redan finns läsare som har röstat på mig och tack för det men till er som inte har orkat rösta så hoppas jag att ni gör det nu, det tar inte mer än några sekunder.

dagens outfit // magtröja - bikbok // midje jeans - bikbok // vita converse - minns ej, finns väl lite var stans



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har :)

2011-10-19 @ 16:56:59
URL: http://aamandalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0