- When someone hurt's you, cry a river build a birdge and get over it

Kom precis hem ifrån ytterliggare en dag i skolan. Jag åkte till skolan imorse ändå, trots att jag egentligen skulle på repition på östrabo men jag fick prioritera helt enkelt och jag är glad över att jag åkte till skolan för jag fick mycket gjort och jag skrev ett riktigt bra kemi prov ! Kl 16.00 så ska jag på audition inför uppvisnings gruppen, i'm so exided! Jag förväntar mig dock inte att jag ska bli antagen med tanke på att gruppen är ifrån 16 år och jag fyller inte 16 förens nästa år i maj, men jag pratade lite med en utav mina dans lärare och hon sa att det nog inte spelade så stor roll ifall jag var ett år yngre, så jag ska dit och göra mitt bästa och se till att ha roligt helt enkelt ! Efter det så ska jag träffa Albin så får vi se vart vinden bär oss. Hör av mig senare, ha en fortsatt fin eftermiddag ♥

dagens outfit // harems byxor - cubus // tröja - bikbok // kilklackar - nelly.com


Kommentarer
Postat av: -

vem tar alla outfit kort? :)

2011-10-06 @ 15:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0