Helgens planer +

Yes, nu är det äntligen helg ! Avslutade skolveckan med ett matte prov och förhoppningsvis gick det bra ! Har en del goa planer inför helgen som jag tänkte dela med mig utav. Uppdateringen kommer att bli lite sådär halv kass men statistiken brukar ändå sjunka lite granna under helgen för att det inte brukar vara så många som orkar sitta framför datorn då och så vidare. Ikväll blir det iallafall tjejmiddag hemma hos Malin tillsammans med Emma, Robyn, Ida, Linda, Fanny och Victoria. Efter middagen lär det nog bli lite festligheter. Sover hos Malin ikväll också.

Imorgon så ska jag och Nathalie Billgren och kanske Nathalie Taby ut till Torp köpcentrum på en casting för att försöka bli jeans modell. Det enda man behöva göra är att åka dit i ett par jeans och fotograferas, sedan så publiceras bilden på facebook så gäller det att få så många likes som möjligt. ( Kommer att länka er till bilden här när det är färdigt så skulle uppskatta ifall ni skulle vilja hjälpa mig då genom att gilla bilden). Sedan är det sex tjejer och fyra killar som har fått flest likes på sin bild som går vidare till en final. En lycklig vinnare kammar hem ett visst belopp pengar och så får man bli modell för Torp Magasinet. Castingen håller på från kl 11 - 16 har jag för mig så vi tar plats redan kl 10 så att vi är ute i god tid och slipper alla långa köer som det säkert kommer till att bli, lär säkert komma många sugna tjejer och killar! Spännande ! Ses vi där imorgon eller ?!

Sover hos Albin imorgon kväll också, för min mamma är i tyskland och min pappa är i stockholm på britney spears konster haha... Så ville inte sova forever alone hemma. Mysigt lär det bli !

På söndag ska jag vara med och hålla i en gudstjänst, läsa upp en text tillsammans med Nathalie ifrån bibeln, vara med kören och sjunga lite låtar och så vidare. Lär bli trevligt ! Efter det ska jag kanske träffa Fanny eller Robin? Vet inte riktigt än, inget som är helt spikat men det lär vi se när det närmar sig lite.

Men oj vad detta blev långt.. Hejdå ♥

dagens outfit // harems byxor - kapahl // linne - bikbok // stickad kofta - ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0