If you're sexy and you know it clap your hands

Regning, grå och blåsig dag här i Uddevalla. Mycket trevligheter må jag säga. Årkurs nio på skolan var på en teater nu i eftermiddags. Fetto hette den och ja den var väl... väldigt speciell om man säger som så ! Men mycket roligare med teater än med vanliga lektioner, så klaga ska man absolut inte göra. Nu så ska jag alldeles strax åka iväg på dans träning, ska bli så roligt ! MTV/funk kör jag på idag. Azzum. Efter det blir det kör träning och därefter KU som vanligt. Om jag orkar dvs, känner jag redigt trött idag så får se hur jag gör. Ska iallafall slänga in dagens outfit så får ni något att glo på tills vidare. Ciao

stickad kabel tröja - ginaT // skojrta - minns ej // knästrumpor - hm kanske // kängor - minns ej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0