Jag behöver ALLA mina blogg läsares hjälp !

Nu är det som så här att några utav oss tävlandes röster har spårlöst försvunnat av någon konstig anledning... Det finns tjejer som hade över 100 eller till och med 200 röster som nu ligger under 100 ? Även några utav mina röster har spårlöst försvunnit så jag behöver verkligen ALLA mina bloggläsares hjälp att få tillbaka alla mina röster genom att rösta på min bild HÄR. Om alla ni som läser min blogg tar er några ynka få sekunder var till att rösta på mig så kommer jag lätt att gå vidare till finalen. Tänk vad bra ni slipper även höra mitt tjöt i fortsättningen om så många som möjligt av er röstar på mig ! Så jag hoppas verkligen att så många som möjligt av er inte bara läser detta och tänker "eh, whatever" utan verkligen försöker hjälpa mig genom att gå in HÄR och rösta på min bild. Tack på förhand sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina ögonbryn e så jäkla fula

2011-10-18 @ 15:55:29
Postat av: Anonym

fyfasiken va fina ögon du har!

2011-10-19 @ 07:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0