Man släpper tagit om någonting bra, för någonting ännu bättre

Tänkte först och främst svara på en fråga lite snabbt bara. Det var någon anonym som frågade om det gjorde ont att ta hål i naveln och som svar på din fråga så trodde jag att det skulle göra mycket ondare. När dom tar själva hålet kanske det kan se lite läskigt ut så ligger man bara ner och inte spänner sig eller kollar så känns det inte så mycket. Det är mer efteråt som det känns en del (tyckte då jag) så det var ingen fara med andra ord, över på några sekunder !

Now, back to business. Jag har haft en riktig go dag ! Dock så spökade mitt konstiga humör några timmar under eftermiddagen men det var lugnt. Efter skolan åkte jag till ut till Torp Köpcentrum för jag hade ett ärende att ordna. Skulle nämligen till bikok och testade olika outfits inför modevisningen till helgen. Bikbok släpper förresten en alldeles egen sko kollektion på måndag och skorna är verkligen to díe for.. Ett par av skorna är jeffery campel liknande och såå snygga, dom ska bli mina !! Troligtvis så är det dom skorna som jag ska gå catwalk med nu i helgen. Efter det så åkte jag hem till min pojkvän var bara hos honom i en timma dylikt för sedan skulle jag träffa Jennie. Var på den dära spökkvällen i stan ikväll med henne, Linn och Nathalie. Himla trevligt. Träffade man lite kompisar, strosade runt och det var allmänt roligt och trevligt helt enkelt. Bokade vi även tid på HairX så nu ska Jennie också göra fjäder extensions, snyggt ! But yeah, vi får säga som så för idag för nu måste jag sova för är så trött förstår ni. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: linda wessman '

ja då, idag va jag i skolan och det funkade ! :)

2011-10-28 @ 19:48:15
URL: http://lindawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0