Två frågor - Två svar

anonym: palla att de ska va så att folk inte tål en massa så de blir så att dom smsar din mamma?!
fyfan..
Vad sa din mamma då?´

svar: Verkar som att det är en utav mina lärare som både har smsat min mamma och komenterar min blogg, så jag tänker rota runt lite djupare i det här för om det nu är den läraren som jag tänker på så kommer jag inte att släppa detta i första taget. Min mamma talade med mig på ett lugnt och förstående sätt, det är klart att hon var besviken men hon var inte arg. Hon sa inget speciellt bara att jag skulle ta bort det för det är det alldra bästa och att jag o fortsättningen ska försöka tänka efter en extra gång innan jag publicerar någonting, för publicerar man något på internet en gång så finns det alltid kvar. Men jag hade inte ljugit för min mamma, hon visste att jag var ute i lördags och det påpekade hon även att det var bra att jag hade berättat det för henne, för hade hon fått reda på att jag ljugit för henne då hade hon inte blivit glad kan man ju säga. Mina föreldrar ger mig frihet under ansvar helt enkelt. Vilket betyder att jag alltid talar om vad jag gör och vart jag är, jag ringer och berättar ifall någonting händer och dom litar på mig helt enkelt.


-- : Är det självutlösare elr vem tar korten? :)'

svar: Det är självutlösare oftast :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre du har gjort? om man får fråga

2011-10-11 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0