- When I look at you my mind goes on a trip

Precis kommit hem så nu blir det tjill framför datorn en liten stund innan jag kryper ner under täcket och slår på ett avsnitt av modelljakten (som vanligt). Hur har eran dag varit? Min har varit bara bra. Efter skolan åkte jag hem en liten stund och sedan vidare hem till Robin för att hämta min pälskrage som jag glömde där igår sedan vidare för att tanka och sedan hem till min gose pojk. Blev en myskväll med min älskling tills han var tvungen att åka iväg på träning så då åkte jag hem till Linnda istället. Mycket angenämnt må jag säge he he. Fick även tillbaka mitt svenska prov idag och mvg på det så stolt ! Nu har jag fått två saker tillbaka i svenskan på en vecka som det varit mvg på så hoppas på att kunna jobba upp mitt betyg till ett mvg nu under höstterminen !! Var även en sväng hos min pappa förut han har ju kommit hem ifrån Stockholm nu där han varit på Britney Spears konstert så han hade köpt en tröja till mig ifrån henne skonstert och så vidare, azzum. Anyways nu blir det att släcka så vi får höras mer imorgon. Tjarå


Kommentarer
Postat av: caroline

absolut =)

2011-10-18 @ 01:44:50
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0