Världens finaste ♥

Gulligaste pojkvännen som överraskar än med pizza så här på kvällskvisten för att fira att jag vann idag. Glad jag blev när det ringde på dörren och där står världens finaste. Min älskling sover här ikväll så ni får alla bilder ifrån modevisningarna imorgon när vi vaknat. Godnatt, sov gott ♥

                                                       haha ytterst charmigt säger jag då bara..




Nyduschad med godis i handen och i mina gosiga natt kläder, + raggsockarna som Albins farmor stickat åt mig, dom syns kanske inte men är så himla gosiga och fina


Kommentarer
Postat av: amandda

är fjädrarna i håret fast brännda eller aa eller är det clips? :)

tacksamför svar i inlägg!

2011-10-31 @ 10:15:03
Postat av: MADDES

Grattis till vinsten tjejen, fasen vad roligt för dig :) De där sovkläderna såg inte alls fel ut, supermysiga ju!

2011-10-31 @ 10:49:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0