30:e September 2011

Jahopp, då var det fredag igen då ! Härligt är det rätta ordet just nu. Avslutade praktiken på coffe roomer idag också, ska faktiskt bli rätt så skönt att komma tillbaka till skolan nästa vecka haha. Efter att jag hade slutat vid halv fyra tiden så åkte jag till fribergs och köpte olja till moppen, sedan hem till papilito en stund och sedan vidare ner mot stan för att möta upp Linnda och Tobias. Riktigt trevligt, köpte vi kladdkaka som vi gottade oss med också, det var inte fel det kan jag lova ! Drog bara ett toa besök på macdonken innan jag åkte hemåt igen he he. Sitter nu hemma och väntar på att Nathalie ska komma hem så att jag kan åka till henne. Ja, hon har äntligen kommit hem ifrån Turkiet, weey ! Så min fredgas kväll spenderar jag med henne. But yeah, vi säger som så tills senare. Ha en azzum fredags kväll boyz and girlz, haha......

En bild som jag fotade imorse, en lite "bättre" outfit bild



Kommentarer
Postat av: Julia Fager

Snyggt! :D

2011-10-02 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0