8:e September 2011

Hej allihopa ! Idag skiner solen vilket är väldigt härligt. Hittils idag har jag hunnit med skolan och att ta mig en promenix till friberg och hämta min moppe som vart på service där. Skönt att jag bara behövde vara utan den i ett dygn hade nog inte klarat mer haha.. Nu måste jag alldeles strax sätta igång med lite praktiska saker och sedan så blir det dans träning ! Kör mtv/funk idag. Kommer att bli great, har dock lite träningsverk efter igår så kommer väl antagligen att kännas en del men det får jag tåla helt enkelt ! Men nu så måste jag som sagt sätta igång med det så kallade praktiska så vi får höras mer later. Ciao

en oseriös bild på en svettig Nathalie efter gårkvällens danspass



Kommentarer
Postat av: A

Hej nathalie ! ;) har läst din blogg ett tag nu också såg jag dig på sinclair igår, gud vad härlig du verkar, skön röst också! :D men jag vågade inte gå fram (a) kanske nån annan gång <3 haré gött!

2011-09-09 @ 15:53:45
Postat av: johanna

så är du inte ens smal...

2011-09-14 @ 16:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0