And then September came

Goddagens ! Riktigt höstväder har hälsat på oss här i Uddevalla idag. Lite små mysigt tycker jag allt men jag kan inte undgå att jag saknar alla sjukt otroliga sommardagar. Idag var det skolfotografering i skolan, det individuella fotot. Det gick förhoppningsvis bra. Annars så har det varit en allmänt seg dag i skolan.. Rätt så lång dag med sega lektioner osv, men det funkar. Nu så ska jag alldeles strax träffa min pojkvän. Blir nog mest som så att vi ligger hemma och myser, dels pga vädret och dels för att han ska iväg redan kl sju då han ska på träning. Men nu så hade jag tänkt att avrunda här så hör jag av mig senare.

- Ha en fortsatt mysig dag i hösvädret

ps. Ni har väl inte glömt bort frågestunden ? Här kommer ni direkt till inlägget.

En bild från i fredags, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0