Are you alive guys ?

Vart har ni tagit vägen ? Ett tag så var ni så aktiva med komentarer hit och dit osv men nu är det helt dött känns som att jag bloggar för...nobody? Även fast jag ser på statistiken att ni läser men haha hade uppskattat lite mer komentarer. Ronja påpekade för sisådär en till två veckor sedan att jag borde skaffa en frågestund igen så vad tycker ni om det, är ni frågesugna ?

Well, idag har det varit en riktigt chill såkallad "dagen efter" dag. Ätit på pingvin har jag också gjort och fyfasen vad gott det var. Det satt som en smäck kan jag lova. Även vart med min pojkvän en stund tills han skulle iväg på match. Orkade inte åka med haha rolig flickvän jag är, men det får bli någon annan helg istället. Jag har även varit på stan med ett gäng vänner, trevligt. Och så har jag hunnit med att tanka också ja.. Där ser man vad jag har hunnit med. Men nu så ropade mamma att det var mat där nere så bäst att jag springer ner. Later


Kommentarer
Postat av: ingen du känner .. tyvärr !

jag tycker att du ska ha en frågestund !

& nathalie du är sjukt fin :)

ha det bra, kram <3

2011-09-03 @ 20:12:20
Postat av: Anonym

jaa! en frågestund låter perfekt!

2011-09-04 @ 10:10:04
Postat av: Anonym

jag tkr du ska ha frågestund snart! blir nog massa fråger!

hur fixar du dig inför skolan? vem ser du upp till?

kram <3

2011-09-04 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0