Det Börjar Likna Något

Två saker att säga om min söndag : Riktigt jävla seg dag men en riktigt jävla go kväll !

Vaknade upp tät i näsan, huvudvärk och var bara allmänt hängig helt enkelt. Så blev en hemma dag då jag tog itu med lite saker som att ränsa hela byrån, behövligt. Puuh, nu är det överstökat. Annars gjorde jag inte ett piss, satt framför datorn he he. Kvällen var dock riktigt go ! Åkte och träffade Albin, Borg och Oskar. Efter ett tag drog Oskar och så åkte jag med snubbarna ner till pingan. Träffade vi hedberg så satt vi där och tjötade och Albin klämde i sig en kebab tallrik och jag fick smaka osv osv. Mye gott he he. Åkte vi sedan till spara och sedan vidare hem till Albin igen. Killarna visade mig även grymmaste serien haha "kjell" så jevla jevla värd.

Btw, till Julia som frågade om det var längesedan som jag köpte koftan så ja det var det, tror att det var cirka ett eller två årsedan, tyvärr ! Men tror säkerligen att det kommer till att komma in liknande koftar nu i höst/vinter !

Lite grova bilder från ikväll, vill även bara få tillägga att med tanke på att jag är sjuk har jag varit mye sleten idag, vilket ni nog ser på bilderna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0